kaosenlared

Anuncio

sehansuscrito170  quedan830 Objetivo 1000 suscriptores! 

 

03 Feb 2012

Documental "Zeitgeist"

por Kan Krisis
Viernes, 03 de Febrero de 2012 21:38
Documental "Zeitgeist"

Diumenge 5

18h: Kafeta Kan Krisis (servei d'Internet gratis,diaris alternatius que poder consultar,biblioteca oberta,tapes , entrepans i begudes a preus populars,jocs de taula..)

19h:Documental "Zeitgeist"

El documental está estructurado en tres partes. La primera es una exposición del cristianismo como un mito, un híbrido astrológico-literario. Este mito, argumenta Joseph, constituye el terreno abonado sobre el que pueden funcionar nuevos mitos en los que las masas crean ciegamente y así ser manejados con mayor facilidad. La segunda parte, analizando los atentados del 11-S, expone el funcionamiento de la propaganda y adoctrinación mediática, logrando que los propios ciudadanos acepten ser más controlados por sus gobiernos pese a que eso suponga una reduccion de sus libertades. La tercera sección habla sobre la política y economía global, enfocándose en el monopolio del dinero (junto a la especulación financiera) y el gasto milita

Us esperem!!!

Organitza Kan Krisis


El Kasalet (Kasal Okupat i Autogestionat Joan Berney)

C/ Societat nº4 Terrassa

kasalet.org / Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla

Ultima modificacion el Viernes, 03 de Febrero de 2012 22:30


Si quieres contribuir a que Kaos en la Red pueda seguir publicando artículos como este, puedes hacer tu donación en:
Paypal (seguro y permite diferentes formas de pago)
Microdonación de 2 euros
Donación de importe libre

También te puedes suscribir y ayudar a que tengamos un presupuesto anual estable pinchando en:
Paypal (seguro y permite diferentes formas de pago)
Suscripción 36 Euros
Suscripción 50 Euros
Más información sobre la suscripción: Aquí


comentarios  

 
-5 #1 Menos soñar y mas crearNO_PASARAN 04-02-2012 00:47
Me gusta el documental, lo he recomendado a mis amigos y a todo el mundo.....pero.

UN POCO DE CONTRAINFORMACI ÓN POR FAVOR.

Este documental esta financiado y potenciado por la ultraderecha Neoliberal de Estados Unidos.

Així que, amics del kasalet (els cuals conec uns cuants en persona) us reitero, a vegades val la pena saber de on venen les coses per augmentar el debat.

Te sentit que la ultradreta fagi un documental així, oi?

Jo tampoc mo creia; fins que em vaig documentar.

Ho recomano.
Reportar al administrador
 
 
+2 #2 Menys criticar i més lluitar!Quico Sabater 04-02-2012 19:50
salut company joel!
1er de tot agraïr la teva aportació al debat. Estarem encantats de que ens deixis documentar-nos a nosaltres i a tothom que llegeix kaosenlared quan ens passis els links i documents que fonamentin la teva opinió. Potser tens raó però sinó ho demostres perd tot el sentit la teva opinió.
Aquest documental fa molt temps que es porta projectant a Terrassa per molts col·lectius i a varis locals i akest debat no havia sorgit mai.
Ara bé, el que si que apareix molt de tant en tant és la critica al kasalet o a les activitats que s'hi fan. I de forma gratuita. Si és cert que coneixes en persona algu del kasal et convidem a venir i ens ho dius a la cara i no amb un miserable comentari a internet.
I el títol del comentari tampoc el veig gaire amistós per part teva, deixant de banda que és completament fals, només cal que miris totes les activitats que fem cada mes i els colectius que l'utilitzen. A més, si t'haguessis informat veuries que el documental és una activitat d'un colectiu que utilitza el kasal i no del kasal en sí. (encara que tingui tot el nostre suport).
I pel que fa al que dius en majuscules de la contrainformaci ó, suposo que deus voler criticar la campanya que fa acció autònoma sobre contrainformaci ó akest mes de febrer. Si creus que desprestigiaràs la campanya amb petits comentaris de notícies tu mateix.
Gràcies per la teva aportació. ( encara que sigui sense fonaments, gratuita i amb rencor)
"ladran, luego cabalgamos"
Reportar al administrador
 
 
-5 #3 Com?NO_PASARAN 05-02-2012 01:39
M'has malinterpretat completament.

Veig que la teva lectura ha sigut des de un putn de vista a la defensivia.

Us faré arribar la contrainformaci ó no pateixis.

Respecte el kasal i tot el que feu realment NO MI HE FICAT NI HO PENSO FER, al contrari; si ho deia era pq us respecto molt com a la majoria de CSO.

A sobre et penses que vull desprestigiar una campanya, però per qui m'has pres? T'has equivocat realment o potser no van ser acertades les meves paraules.

Apa; tranquilitze't una mica que els pocs que stem amb vosaltres a sobre els envieu a cagar? Enga hombre... el que faltava.

T'envio des de casa la contra info.

Ale, menys ràbia contra els afins; que ara sembla que tot el món stà a la defensiva.
Reportar al administrador
 
 
+3 #4 aviam si t'aclaresQuico Sabater 05-02-2012 15:08
Aviam Joel si t'aclares.
Ja que vas d'ofès i indignat x la contestació et seguiré el joc.
1er de tot accepto les teves disculpes ("potser no van ser acertades les meves paraules") i estic completament d'acord. Jo crec que començar dient "menys somiar i més crear" vol dir el que vol dir no? Que som uns somiadors i que no creem res oi? I lo de "un poco de contrainformaci ón"? En cap moment a la noticia és parla de contrainformaci ó, podries haver dit que contrastéssim o que ens informéssim. Però tu portes la crítica més enllà i sembla que l'amplïis a la campanya de contrainformció que fa un altre col·lectiu del kasal.
Si a tot això dius que és malinterpretar doncs bé, potser tens raó i t'he malinterpretat.
Ara bé he llegit molts comentaris de les moltes noticies que hem penjat al llarg dels anys i quan són de gent afí com dius, es nota la camaraderia, el respecte i la solidaritat, encara que sigui una crítica.
I ja per anar acabant ja portes dos comentaris i no has demostrat el que deies. On son els documents, webs, links o el material que deies que fonamenten la teva afirmació? entre els dos comentaris has dit 4 vegades que ho demostraries i encara estic esperant jo i els que llegim kaos.
I finalment dir-te que és normal que amb el to que vas utilitzar al primer comentari és normal que la gent es posi a la defensiva ja que no sonava pas a una crítica constructiva(se nse demostrar encara) sinó més aviat semblava un atac gratuït.
salut joel
Reportar al administrador
 
 
-4 #5 No tens ni ideaNO_PASARAN 05-02-2012 19:17
Sas lo millor? Estic fa anys a Sudamérica; i la primera vegada que m'he enterat de lo del febrer i contrainformaci ó ha sigut quan tu ho has dit.

Reitero; el meu post es unica i exclusivament per criticar el documental.

Que no to creus? Fotet.
Ja prou de tanta tonteria, despres a les 6 del matí per anar als desalojos som els de sempre; i stik fins la *** de akesta manera de posarse a la defensiva.

Ale, a llegir

www.documentarywire.com/.../


L'has cagat, t'has pensat que era algu diferent i t'has llençat a sobre. I ho tornaria a dir, contrainformaci ó; zeitgeist té molt punts fluixos; en el tema religiós i ha unes quantes cagades, i només cal seguir la història.

PD: Per mi no ha sigut cap plaer; i així t'ho dic.
Reportar al administrador
 
Logueate en la parte de arriba o registrate para comentar.