Acte a Cardedeu. Karim Absolució
L`Assemblea de Joves de Cardedeu juntament amb la Coordinadora Antirepressiva del Garraf van organitzada una jornada solidària amb en Karim de Vilanova i la Geltrú el passat dissabte 31 de gener al CASINO POPULAR DE Cardedeu.
Una xerrada sobre la situació actual de la crisi econòmica a càrrec d'um membre d'endavant-osan de Cardedeu,en Karim de Vng on va explicar el seu cas i la situació actual,esperant que el jutjat num.2 de Barcelona resolgui el recurs presentat per la defensa, tot seguit un sopar solidari i després una festeta per recollir una mica de fons per pagar despeses judicials.
Recordem que aquest Tomb Solidari, inciat per la Coordinadora Antirepressiva del Garraf tindrà una durada de 4 mesos, passant per diverses localitats del principat amb l'objectiu de difondre la situació del nostre company així extendre la solidaritat.
El pròxim acte serà aquest dissabte 7 de febrer al CASAL POPULAR OKUPAT EL TALLER de Vilafranca del Penedès, on hi haurà una xerrada ,un sopar popular i festeta.
http://suportgarraf.blogspot.com
http://endavantpenedes.blo
gspot.com
www.alertasolidaria.org
Más información: