Buscar  

Demà es manifestaran els jardiners de Sant Just Desvern

Els empleats del servei municipal de jardineria de Sant Just Desvern segueixen amb les mobilitzacions. A la manifestació han donat suport col.lectius com el de conductors d'autobusos de TMB.
Agència Confederal de Barcelona | Para Kaos en la Red | 21-11-2008 | 505 lecturas | 3 comentarios
www.kaosenlared.net/noticia/dema-manifestaran-els-jardiners-sant-just-desvern

[Traducción al castellano]

Economia / Laboral

Sant Just Desvern 21/11/2008

Demà es manifestaran els jardiners de Sant Just Desvern

  • Ahir només va treballar un 20% de la plantilla durant la 3ª jornada de vaga
  • A la manifestació s'espera que assisteixin altres col·lectius de treballadors
  • Després de l'èxit de la tercera jornada de vaga, els empleats del servei municipal de jardineria de Sant Just Desvern segueixen amb les mobilitzacions. A la manifestació han donat suport col.lectius com el de conductors d'autobusos de TMB.

    Ahir els empleats de l'empresa ACSA Obras e Infraestructuras, S.A. Que treballen a la contrata del servei municipal de jardineria de Sant Just Desvern van realitzar la seva tercera jornada de vaga, aquest cop de 24 hores. Segons el Comité de Vaga, només dos empleats van anar aquell dia a la feina.

    Així mateix, a Barcelona va tenir lloc l'acte de conciliació per la demanda d'acomiadament de la Secretària General de la Secció Sindical de CNT a l'empresa, que va ser acomiadada en el que el sindicat considera un cas clar de repressió sindical. Fins ahir l'empresa s'havia negat a qualsevol tipus d'acord, però els representants de l'empresa van intentar oferir una “solució econòmica” a l'acomiadament. Per a CNT, aquesta és una vergonyosa proposició de l'empresa que només fa que ratificar les posicions del Sindicat. Tot i així, la treballadora es va negar a acceptar cap solució que no pasi per la seva readmissió amb el que va acabar l'acte sense acord i amb data de judici per al mes de desembre.

    Demà la CNT ha convocat una manifestació al municipi de Sant Just Desvern, a la Rambla de Sant Just a les 11:30 hores, per a mostrar el rebuig a la situació laboral que viuen els treballadors i protestar per la passivitat que està tinguent l'Ajuntament després que l'Alcalde es comprometés a mediar entre empresa i sindicat per a trovar una solució al litigi dins el servei municipal de jardineria.
    A la manifestació hi han donat suport diversos col.lectius socials i de treballadors, com el de conductors d'autobus de TMB que ahir van emetre un comunicat de solidaritat amb els jardiners.

    Finalment, CNT creu que l'Ajuntament no està actuant amb responsabilitat en aquest conflicte i anuncia que demanarà explicacions al consistori en el proper Ple Municipal si la setmana que ve no hi ha hagut una actuació seriosa per part de l'Alcalde en el seu compromís de mediació. L'equip de govern de l'Ajuntament està conformat per PSC i ICV-EUiA.

    Les reivindicacions dels treballadors són:

  • Readmissió dels 2 treballadors acomiadats per repressió Sindical
  • Reconeixement de la Secció Sindical de CNT
  • Fi de la temporalitat laboral
  • Regularització de les categories professionals
  • Garantia salarial
  • Plus de perillositat i penositat
  • Millores en la gestió del servei municipal de jardineria
  • Agència Confederal de Barcelona, C.N.T. – A.I.T.

    http://barcelona.cnt.es
     
    Más información:

    Noticias relacionadas

    Més de 150 manifestants denúncien la passivitat de l'Ajuntament de Sant Just Desvern

    Agència Confederal de Barcelona, C.N.T. – A.I.T. | Per a Kaos en la Red
    [24-11-2008] | 403 lecturas | 4 comentarios

    Manifestación de los jardineros de Sant Just Desvern

    Agència Confederal de Barcelona de CNT-AIT Barcelona | Para Kaos en la RedEste sábado 22 de noviembre tendrá lugar una manifestación en Sant Just Desvern para mostrar el apoyo a los jardineros del pueblo, que esta semana llevarán a cabo su tercera jornada de paros parciales
    [19-11-2008] | 535 lecturas | 3 comentarios

    Manifestació de suport als jardiners de Sant Just Desvern

    Agència Confederal de Barcelona | Per a Kaos en la RedAquest dissabte 22 de Novembre tindrà lloc una manifestació a Sant Just Desvern per a mostrar el suport als jardiners del poble, que aquesta setmana duran a terme la seva tercera jornada d'aturades.
    [18-11-2008] | 196 lecturas | 1 comentario

    Nota de premsa - Èxit en la primera jornada de vaga dels jardiners de Sant Just Desvern

    Agència Confederal de Barcelona - CNT-AIT Barcelona | Para Kaos en la Red
    [11-11-2008] | 220 lecturas

    Els jardiners de Sant Just Desvern en lluita

    Agència Confederal de Barcelona - C.N.T. - A.I.T. Barcelona | Para Kaos en la RedCNT convoca el proper dissabte 22 de novembre una manifestació a Sant Just Desvern en suport dels jardiners del poble en lluita contra la precarietat laboral i un millor servei del poble.
    [7-11-2008] | 279 lecturas | 1 comentario

    Els jardiners de Sant Just Desvern aniran al Ple municipal aquesta tarda

    Agència Confederal de Barcelona - C.N.T. - A.I.T. Barcelona | Per a Kaos en la RedAquesta tarda els jardiners de Sant Just Desvern assistiran al Ple municipal per a fer sentir la seva veu, en protesta per la precarietat laboral i repressió sindical que pateixen.
    [30-10-2008] | 255 lecturas

    Comentarios (3)

    #1

    un trabajador|21-11-2008 19:09

    Me alegra mucho ver cómo otros compañeros dan apoyo a esta causa, un 10 para los conductores de bus de TMB.

    Suerte en la mani, desde la distancia os envío mi apoyo.

    Valoración: 6    |  Avisar provocación

    #3

    Cenetista|22-11-2008 11:18

    Efectivamente muchos  de ellos son de la CGT, y bien agradecidos que estamos. Sabemos que en este sindicato como en otros muchos, hay gente luchadora y sana.
    Si participan con los de la CNT, a la que tambien poneis verde aquí cada dos por tres, será porque los que estamos en la lucha sabemos superar diferencias, y no perder el tiempo en tonterias cuando lo primero es lo primero
    Soy el primero en criticar a la CGT si hace falta,- os recuerdo CAPRABO-   y en darle un abrazo a los compañeros de la CGT cuando nos demuestran con los hechos que todavía hay esperanza para que con el tiempo.....(que cada uno añada lo que crea).
    Los trabajadores dan una y otra vez lecciones de madurez y soldiaridad. Cuanto hay que aprender.
    Viva el anarcosindicalismo. Viva la lucha Obrera.

    Valoración: 7    |  Avisar provocación

    #4

    Miranda|22-11-2008 19:52

    Suscribo plenamente las palabras del compañero que firma como Cenetista. Un abrazo bien fuerte a los trabajadores de la jardinería de San Just y a quienes se solidarizan con ellos, sois la flor y nata de la clase trabajadora y lo demostrais día a día estando donde hay que estar, en el tajo y la labor de construcción diaria.

    Valoración: 5    |  Avisar provocación

    La inserción de comentarios en esta noticia está desactivada
    Col·lectiu Kaos en la Red. C/ Sant Crispí, 182 (08222). Terrassa (Barcelona)