Buscar  

Curs de Jurídica Laboral al CELLFS

El CELLFS  a partir del 7 d’abril i fins al 2 de maig, es realitzarà la segona edició del Curs de Jurídica laboral, durant 8 divendres.
Centre d'Estudis Llibertaris Francesc Sàbat | Per a Kaos en la Red | 14-2-2008 | 248 lecturas | 2 comentarios
www.kaosenlared.net/noticia/curs-juridica-laboral-cellfs

Considerant la importància que el CELLFS dóna al coneixement que han de tenir els treballadors sobre els seus drets laborals, a partir del 7 d’abril i fins al 2 de maig, es realitzarà la segona edició del Curs de Jurídica laboral, durant 8 divendres. Es tractarà una sèrie de temes elementals amb els que ens trobem sovint als llocs de treball; els salaris, els contractes i els acomiadaments.

El curs està concebut per la Secretaria de Jurídica Eduardo Barriobero, de la Federació Local de sindicats de la CNT de Terrassa i coordinat pel seu Secretari General Rubén Nieto Barón. Al llarg de les 8 sessions previstes, es pretén incidir en aquells aspectes que més ens afecten en les actuals relacions laborals: salaris, contractes, acomiadaments i conciliació de la vida familiar i laboral. Tots els treballadors i treballadores hem de tenir uns mínims coneixements en aspectes que ens afecten i que realment incideixen en la nostra vida laboral. Coneixent els   nostres drets estem en disposició de defensar-nos en el món laboral i en les nostres relacions amb la patronal, i alhora, poder exercir la nostra solidaritat com a treballadors i treballadores informant als nostres companys i companyes. Les sessions del curs tindran lloc els divendres en els dies assenyalats a partir de les 19:30 amb una durada aproximada d'una hora i mitja, fins les 21 hores.

1.- Divendres 7 de març de 2008
Salari I: Salari base

2.- Divendres 14 de març de 2008
Salari II: Complements salarials

3.- Divendres 28 de març de 2008
Contractes I: Contractes de duració determinada

4.- Divendres 4 d’abril de 2008
Contractes II: contractes de duració indefinida

5.- Divendres 11 d'abril de 2008
Acomiadaments I: Acomiadaments  objectius y improcedents

6.- Divendres 18 d'abril de 2008
Acomiadaments II: Acomiadaments nuls

7.- Divendres 25 d'abril de 2008
Conciliació de la vida laboral I: Maternitat, paternitat i lactància

8.- Divendres 2 de maig de 2008
Conciliació de la vida laboral II: Excedències per cura de fill o familiar a càrrec

Tots els actes programats tindran lloc a la Carretera de Montcada nº79 de Terrassa, seu social del Centre d'Estudis Llibertaris Francesc Sàbat. Totes les activitats del CELLFS són gratuïtes i obertes a tothom.

 

http://www.cellfrancescsabat.org

www.cnt.es/terrassa



 
Más información:

Comentarios (2)

#1

21-02-2008 11:25

Res, només una pregunta.

A la pàgina web de l'ateneu també surt el programa del curs, però surt tot una setmana avançat. Llavors la pregunta és la següent:

el curs començarà el Divendres 29 de febrer, o bé el Divendres 7 de març?

Gracies, i salut! 

Valoración: 0      |  Avisar provocación

#2.- RECTIFICACIÓ

CELLFS|22-02-2008 09:47

El curs començarà el dia 29 de febrer. Per tant s'avança una setmana. Hi va haver una confusió alhora de penjar-ho.

SAlut! 

Valoración: 0      |  Avisar provocación

La inserción de comentarios en esta noticia está desactivada
Imágenes, audios y documentos
Col·lectiu Kaos en la Red. C/ Sant Crispí, 182 (08222). Terrassa (Barcelona)