KAOSENLARED.NET
PRINCIPAL
Colaborador@s de Kaos en la Red >>
Más leídas
Más comentadas
Terrassa i Comarca
Països Catalans
Euskal Herria
Extremadura
Madrid
Estado Español
América Latina
 -Bolivia
 -Chile
 -Colombia
 -Cuba
 -México
  |-Guerrero
  |-México DF
  |-Oaxaca
  |-Yucatán
 -Panamá
 -Venezuela
Internacional
Agenda
Análisis de la Comunicación
Antifascismo
Antiglobalización
Consumo Responsable
Ciencia y Tecnología
Cultura
Derechos Humanos
Ecología
Educación
Guerra / Criminalización / Represión
Heterodoxias
Humor anticapitalista
Inmigración
Izquierda a debate
Laboral / Economía
Memoria histórica
Mujer
Opinión
Radios Libres
Rel. Internacionales / Geopolítica
Solidaridad
Tercera República
Canales RSS
 
El Juego de la Memoria Histórica
 
Kaos en la Red en apoyo a la Plataforma Refinería NO


Nosotr@s, Historia y Principios

Buscador
Hemeroteca
Enlázanos

Colabora económicamente con Kaos en la Red
Contactar

Acceso
Usuarios
Registrados >>>

14F: Ensenyament en vaga - Educación - Laboral / Economía - Països Catalans versión imprimir Enviar esta noticia a un amig@ Convertir a PDF Noticia Anterior Noticia Siguiente
Comunicat de premsa d'USTEC - Ste's valorant la vaga i manifestació de l'ensenyament públic del 14-F
El Sr. Conseller ha de fer ara un gest i retirar les bases. En cas contrari ens veurem obligats a demanar la seva dimissió. Si no hi ha resposta per part de la Conselleria, USTEC·STEs manifesta la seva voluntat de continuar les mobilitzacions, i, per tant, farem una proposta de continuïtat al professorat i a les organitzacions sindicals, la qual cosa pot significar una altra jornada de vaga.
USTEC - Ste's (Per a Kaos en la Red) [15.02.2008 00:55] - 635 lecturas - 0 comentarios

ampliar

En defensa de l'ensenyament públic i  de qualitat. No  volem  aquesta llei. Vaga dj 14 de febrer

COMUNICAT DE PREMSA D’USTEC·STEs.

VAGA A L’EDUCACIÓ PÚBLICA. 14 DE FEBRER 2008

  1. La convocatòria de vaga feta per tots els sindicats de l’educació ha tingut un seguiment massiu: del 80 al 100 % a l’ensenyament primari i del 70 al 80 % a secundària. És evident que el professorat , amb la seva participació activa a la vaga i a les manifestacions, ha exigit al Conseller la retirada de la bases de la Llei d’Educació de Catalunya. Esperem que el Sr. Ernest Maragall en prengui bona nota. Més enllà de veus diverses de suport a aquestes bases, el professorat, que és qui ha de tirar endavant la llei, ha dit massivament que NO.
  1. El Sr. Conseller ha de fer ara un gest i retirar les bases. Si no hi ha resposta per part de la Conselleria, USTEC·STEs manifesta la seva voluntat de continuar les mobilitzacions, i, per tant, farem una proposta de continuïtat al professorat i a les organitzacions sindicals, la qual cosa pot significar una altra jornada de vaga.
  1. Creiem que la vaga ha desautoritzat al Pacte Nacional per l’Educació com a marc de negociació. El Pacte ha fracassat, tant per l’aplicació de la sisena hora com pel que fa a l’equitat entre els centres públics i privats-concertats. Creiem, a més, que si s’inicien algun tipus de negociacions s’ha de fer en el marc dels sindicats que hem convocat la vaga. En tot cas, no es pot excloure a la majoria sindical del professorat.
  1. En aquesta vaga, el professorat ha assumit la responsabilitat d’una lluita que correspon a tota la societat. Les bases d’aquesta llei són un atac   al dret a l’educació i, per tant, perjudica a tota la ciutadania, sobretot als sectors més desafavorits. En aquest sentit, fem també una crida a totes les organitzacions ciutadanes a mobilitzar-se en contra d’aquesta llei.
  1. Confiem que el Sr. Conseller rectifiqui el seu posicionament i retiri les bases. En cas contrari ens veurem obligats a demanar la seva dimissió.

Rosa Cañadell
Portaveu d’USTEC·STEs

USTEC·STEs, 14 de febrer de 2008



Más información en Kaos en la Red:
14F: Ensenyament en vaga
Educación
Laboral / Economía
Països Catalans


Artículos Relacionados:

Països Catalans - Educación - Laboral / Economía - 14F: Ensenyament en vaga
La vaga ha estat un èxit
La participació del professorat a la vaga convocada pels sindicats d’educació ha tingut un seguiment massiu, malgrat la imposició, a darrera hora, d’uns serveis mínims abusius per part de la Conselleria de Treball i la Conselleria d’Educació.
Comunicat sindical untari (Per a Kaos en la Red) [15.02.2008 00:58]
Països Catalans - Educación - Laboral / Economía - 14F: Ensenyament en vaga
Barcelona: multitudinària manifestació contra el projecte de Llei d'Educació del tripartit (crònica i fotos)
Més de 60.000 ensenyants, juntament amb estudiants i pares i mares de l’ensenyament públic, s’han manifestat avui pel centre de Barcelona. La vaga, seguida massivament pel professorat, i la manifestació mostren l’amplíssim rebuig contra el projecte privatitzador, jerarquitzador i desregulador de l’ensenyament públic que el Tripartit vol tirar endavant. +++ VEURE GALERIA DE FOTOS >>>
Teo Navarro (Para Kaos en la Red) [14.02.2008 19:00]
Estado Español - Educación - Guerra / Criminalización / Represión - Laboral / Economía - 14F: Ensenyament en vaga
Éxito rotundo de la huelga de enseñanza en Catalunya. 90% de seguimiento en primaria y secundaria, más de 60.000 personas se manifiestan en Barcelona
Crónica, cientos de fotos, [audios] de  entrevistas a Rosa CañadelL (USTEC), Emilio Cortavitarte (CGT), Sindicato de Estudiantes, Vídeos, etc.
Kaos. 14 F Vaga ensenyament (Para Kaos en la Red) [14.02.2008 17:51]


Hay 0 comentarios de los comentarios de esta noticia


La inserción de comentarios en esta noticia está desactivada

En internet desde julio de 2001
Col·lectiu Kaos en la Red
C/ Sant Crispí, 182 (08222). Terrassa (Barcelona)
RSS

Contactar